Dostawa i płatność

Sposoby płatności

• Blik – numer telefonu 513 007 340 ( w tytule proszę podać swoje imię i nazwisko)
• Przelew na konto BNP Paribas PL35 1600 1462 1813 6762 7000 0001
• Gotówka – płatność przy odbiorze osobistym

Wysyłka kołowrotka do serwisu

w zakresie i na koszt zamawiającego.

• In Post – paczkomat GDA30N Gdańsk, ul. Czerwony Dwór 24 przy Galerii Zielony Kamyk
• Kurier DPD, DHL (punkt odbioru Żabka ul. Piastowska 82, Gdańsk)
• Dostarczenie osobiste w terminie i miejscu indywidualnie uzgodnionym przez zamawiającego i usługodawcę.

Odesłanie kołowrotka po serwisie

• In Post – paczkomat wskazany przez zamawiającego
• Kurier DPD, DHL – na adres wskazany przez zamawiającego
Nadanie przesyłki zwrotnej z kołowrotkiem następuje po otrzymaniu od zamawiającego wpłaty za usługę oraz odesłanie kołowrotka.
• Odbiór osobisty w terminie i miejscu indywidualnie uzgodnionym przez zamawiającego i usługodawcę.